Jillian Michaels - 30 day shred
Level 1: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Level 2: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Level 3: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Beautiful day ;))

25. května 2013 v 19:17 | Charlie |  Diary
Nadpis vám možná napověděl že se dneska cítím opravdu skvěle..! ;))
DO IT FOR YOU - qetfit: (via TumbleOn) | via TumblrDO IT FOR YOU - fitness-is-fit-for-me: buffyshot: ... | via Tumblr
Ráno (v 1000 :D) běhání s nejlepší kamarádkou, pak snídaně (1100) opět s kamarádkou, než jsem se dobelhala domů, byl pomalu čas oběda.
Po obědě jsem mimo prohlížení všech možných inspirativních blogů taky cvičila první den Jillian - 30 day shred.
Pak jeden díl Vítejte v novém těle a večeře.
Musím říct že Vítejte v novém těle mě naprosto namotivovalo!
Kdyby někdo chtěl, tady:

Dnešní jídelníček:

Snídaně: 1 toast a arašídovým máslem
Svačina: -
Oběd: Kousek pečeného kuřete a 1 brambor.
Svačina: Jogurt Hollandia Bio Borůvka
Večeře: 1 krajíc chleba s 30% Eidamem.
___________________________________________________
Pohyb:
Běh, Jillian 30 day shred - level 1, chůze

Pití: 1,5 l

time for breakfast | via TumblrJummiiPhoto by zarajanina • Instagramjummiii

Vaše Charlie
 

jog-jog aneb ranní běhání

25. května 2013 v 13:03 | Charlie |  WIL (What I actually Love)
Fotballfruejust do it*American style* | via Facebookeveryeveryday

Nevím jak vy ale já ranní běhání prostě miluju!
Když jsem vyrazila poprvé myslela jsem si, že se do toho budu muset nutit ale nakonec se na běhání vždycky těším!
Stačí mít jen ty správné předpoklady.(Tím nemyslím velké svaly a štíhlou postavu běhat může chodit opravdu KAŽDÝ)

1. Dobrá muzika.
Bez sluchátek v uších by běhání nebylo takové. Je to prostě jeho součást!
Vytvořte si playlist s rychlímy rytmickýmy písničkami a běhání půjde samo!

2. Kvalitní obuv
Je mi jasné že každý si asi značkové boty dovolit nemůže. V tomto případě si ale myslím, že je opravdu dobré mít
značkové kvalitní boty protože jiné ´vhodné´ boty na běhání se snad ani nevyrábí.

3. Pitný režim
Rozhodně neublíží vzít do jedné ruky vodu s citronem. Navíc, vaše tělo vás za to bude mít rádo! ;))

Nic víc už nepotřebujete. Snad jen nějaké tepláky nebo leginy a tričko!
Poprvé jsem svou trasu prošla jen rychlou chůzí. Teď uběhnu zhruba polovinu. A už se moc těším na ten pocit, až uběhnu celou trasu v kuse!

Vaše Charlie.


Kam dál

Reklama